05-01-2015 - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Marc B - WaarBenJij.nu 05-01-2015 - Reisverslag uit Flachau, Oostenrijk van Marc B - WaarBenJij.nu

05-01-2015

Door: Marc B

Blijf op de hoogte en volg Marc

05 Januari 2015 | Oostenrijk, Flachau

Lange dag, op school in de mediatheek. 'Hard aan het leren voor de OAT voor volgende week donderdag. De eerste dag na de kerstvakantie en oud & nieuw, wat zeker vermakelijk was.

De eerste week naar Oostenrijk, Flachau geweest met zusjes, pa, opa en oma, oom en tante (die een baby krijgen) en m'n vriendinnetje die aan het einde van de week is gekomen.
Aan het begin van de week weinig sneeuw helaas, maar aan het einde van de week wel. Op woensdag had zusje 1 helaas geen adem meer door haar astma en moesten we langs de dokter. Vervolgens is zij de volgende dag naar huis gegaan en beter geworden.
Op de terugweg hevige sneeuw gehad, waardoor we slecht zicht hadden en een lange terugreis hadden.

Aankomende donderdag een gesprek bij KPMG om half 10, om te kijken of dit bedrijf betere voorwaarden aanbieden dan mijn huidige afstudeerstage-plaats.

In de avond lekker een baantjes getrokken bij de David Lloyd.