Thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marc B - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marc B - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Marc

27 Januari 2015 | Nederland, Rotterdam

Mijn reis...

Waar ik me vandaag bevind is eigenlijk wel bekend. Zoals gewoonlijk in huis, waar de stilte rust en de pianomuziek klinkt.
Vorige week zondag zijn Imanda en ik naar Einaudi geweest, was erg mooi. Een samenwerking tussen de componist met het Amsterdam filharmonisch orkest.

De week daarna was ik vrij en heb ik niet veel gedaan, behalve studeren dan. Na mijn laatste gesprek bij xxxx ik aangenomen en moet ik op dit moment gaan kiezen waar ik mijn afstudeeropdracht wil maken.

Ik heb mij wel bezig gehouden met mijn bucketlist, deze moet namelijk de volgende items bevatten:
- Marathon lopen
- in 1 sport heel goed worden
- speed skydyven en een snelheid van 400km halen
- Melodia Africana kunnen spelen op de piano
- de oceaan overvaren
- zelf een vliegtuig besturen
- in Canada wonen
- naar de Noord- of Zuidpool gaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 2089

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

27 Januari 2015 - 27 Januari 2015

Thuis

Landen bezocht: